منتظر ظهور

چشم براه تو ایم آقا جان

منتظر ظهور

چشم براه تو ایم آقا جان

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است


حضرت امام علی علیه السلام

پاکدامنی مرد، به اندازه غیرت اوست.

نهج البلاغه(صبحی صالح) ص 477

 پاکدامنی

محمد رضا کیهانی
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


سردار دهقان در نشست خبری:

قرارداد تحویلS ۳۰۰‌ به روز شده هفته آینده امضا و ۴ گردان تحویل ایران می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از نهایی شدن چند پروژه راهبردی بسیار مهم در حوزه موشک‌های بالستیک خبر داد و اعلام کرد که قرارداد تحویل S۳۰۰ هفته بعد امضا می‌شود.
محمد رضا کیهانی
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


فرمانده نیروی دریایی ارتش از اعزام ناوگروه نیروی دریایی ارتش با پیام صلح و دوستی به آبهای کشور روسیه در سال جاری خبرداد.

دریادار سیاری: اعزام ناوگروه ارتش با پیام صلح و دوستی به آبهای روسیه در آینده نزدیکبنا به گزارش دلاوران ایران زمین :"امیر دریادار سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، با اشاره به دستاوردهای حضور ناوگروه روسی در آبهای ایران گفت: حضور ناوگان روسی در آب‎های جمهوری اسلامی در توسعه دیپلماسی دریایی نقش بسزایی خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به حضور ناوگان دریایی ایران در کشورهای آسیایی جنوب شرق، کشورهای حاشیه خزر نیز اظهار داشت: حضور ناوگان دریایی در آب‎های آزاد نشانه قدرت دریایی کشورمان در بین کشورهای قدرتمند است.

دریادار سیاری اضافه کرد: ناوگان دریایی جمهوری اسلامی ایران همواره حامل پیام صلح، امنیت در دنیا و مبارزه با تروریسم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از برنامه‌های آینده این سازمان خبر داد و گفت: در سال جاری ناوگروه نیروی دریایی ارتش با پیام صلح و دوستی به آبهای کشور روسیه اعزام می‌شود.

دریادار سیاری در خصوص مختصات ناو موشک‌انداز جدید نیروی دریاییی اظهار داشت: ناو موشک‌انداز جدید از نظر قدرت مانور، از نظر توان موشکی سطح به سطح و سطح به هوا، توان سوناری و اژدر، وسایل ارتباطی از قبیل جنگ‌های الکترونیکی، جمع‌آوری اطلاعات و امکانات متناسب با یک ناو موشک‌انداز را برخوردار است.
محمد رضا کیهانی
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


میلاد مظهر عصمت و نجابت، حضرت فاطمه معصومه(س)
و روز دختر بر تمام دختران عفیف ایران زمین مبارک باد . .

محمد رضا کیهانی
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر



 

آغاز حملات پهپادی آمریکا از ترکیه علیه داعش

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد، واشنگتن اولین حملات پهپادی خود در شمال سوریه را از یک پایگاه هوایی ترکیه اجرا کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری راشا تودی، پیش از این کاخ سفید مجوز حملات هوایی برای حفاظت از شورشیان "میانه‌رو" سوری در سوریه را صادر کرده بود که شامل حملات علیه نیروهای وابسته به دولت بشار اسد هم می‌شود.

محمد رضا کیهانی
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


محمد رضا کیهانی
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


زبان درنده

محمد رضا کیهانی
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر