منتظر ظهور

چشم براه تو ایم آقا جان

منتظر ظهور

چشم براه تو ایم آقا جان


فرمانده نیروی دریایی ارتش از اعزام ناوگروه نیروی دریایی ارتش با پیام صلح و دوستی به آبهای کشور روسیه در سال جاری خبرداد.

دریادار سیاری: اعزام ناوگروه ارتش با پیام صلح و دوستی به آبهای روسیه در آینده نزدیکبنا به گزارش دلاوران ایران زمین :"امیر دریادار سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، با اشاره به دستاوردهای حضور ناوگروه روسی در آبهای ایران گفت: حضور ناوگان روسی در آب‎های جمهوری اسلامی در توسعه دیپلماسی دریایی نقش بسزایی خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به حضور ناوگان دریایی ایران در کشورهای آسیایی جنوب شرق، کشورهای حاشیه خزر نیز اظهار داشت: حضور ناوگان دریایی در آب‎های آزاد نشانه قدرت دریایی کشورمان در بین کشورهای قدرتمند است.

دریادار سیاری اضافه کرد: ناوگان دریایی جمهوری اسلامی ایران همواره حامل پیام صلح، امنیت در دنیا و مبارزه با تروریسم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از برنامه‌های آینده این سازمان خبر داد و گفت: در سال جاری ناوگروه نیروی دریایی ارتش با پیام صلح و دوستی به آبهای کشور روسیه اعزام می‌شود.

دریادار سیاری در خصوص مختصات ناو موشک‌انداز جدید نیروی دریاییی اظهار داشت: ناو موشک‌انداز جدید از نظر قدرت مانور، از نظر توان موشکی سطح به سطح و سطح به هوا، توان سوناری و اژدر، وسایل ارتباطی از قبیل جنگ‌های الکترونیکی، جمع‌آوری اطلاعات و امکانات متناسب با یک ناو موشک‌انداز را برخوردار است.
۹۴/۰۵/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا کیهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی